cyt. Kant Immanuel
Bilt Polska wprowadził na rynek usług serwisowych nowe standardy serwisowania.
Możemy pochwalić się skutecznością naszego serwisu na poziomie 90%.
Naszą największą zaletą jest skuteczność i terminowość.
Reklamacja naszej usługi jest dla Nas niechcianą sytuacją.
Gwarantujemy Naszym klientom skuteczność dlatego wszelkie naprawy wykonujemy z największą dbałością o każdy szczegół.
Poniżej znajdziesz listę czynności które Serwisant wykonuje podczas naprawy lub konserwacji.
Zapoznaj się z najnowszymi standardami napraw. Wymagaj najwyższej jakości.
Telefon zgłoszeniowy :
(48) 366 - 47 - 79
Zasady jakości Serwisu Bilt Polska
- Rozmawiamy z klientami zrozumiałym językiem, wyjaśniając najmniejszą wątpliwość i niewiadomą
- Każdy klient otrzymuje pełną, wyczerpującą informację o stanie urządzenia przed dokonaniem czynności serwisowych.
- Serwis dokłada wszelkich starań aby urządzenie było naprawione możliwie najmniejszymi kosztami.
- Serwis używa do naprawy wyłącznie materiałów i części zaakceptowanych przez klienta.
- Urządzenia Naszych klientów są traktowane z maksymalną dbałością o stan techniczny, ale i wizualny.
- Nasi pracownicy prowadząc czynności serwisowe w biurach Naszych klientów, zachowują zasadę poszanowania czasu i miejsca.
- Każda usługa jest objęta gwarancją.
- W przypadku rezygnacji z naprawy klient otrzyma ekspertyzę techniczną.
Czynności wykonywane podczas usług: Konserwacja/Przegląd urządzenia
- Wywiad z użytkownikami w celu ustalenia wszelkich nieprawidłowości działania urządzenia
- Testy działania urządzenia
- Zlokalizowanie wszelkich nieprawidłowości i ich przyczyn
- Poinformowanie klienta o zakresie i kosztach prac, jeśli wchodzi większy zakres prac niż konserwacja
- Demontaż podstawowych modułów urządzenia i ich kontrola. Czyszczenie regulacja
- Inspekcja wnętrza urządzenia. Czyszczenie, regulacja
- Montaż wszystkich modułów na swoje miejsce
- Test sprawności urządzenia
- Czyszczenie i renowacja wyglądu zewnętrznego urządzenia.
Technicy serwisu BILT Polska przeszli wiele szkoleń technicznych organizowanych przez producentów.
Cykl szkoleniowy w Naszej firmie prowadzony jest w trybie ciągłym,
co gwarantuje wyszkolenie zawsze dopasowane do najnowszych nowinek technicznych.
Nasi technicy posiadają pełny dostęp do dokumentacji technicznych,
oprogramowania i wiedzy jaką zapewniają producenci urządzeń.
Nasze specjalizacje:
Przeglądy gwarancyjne/pogwarancyjne, naprawy:
kserokopiarek, drukarek, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych, ploterów, skanerów, niszczarek, liczarek banknotów, projektorów, laminatorów
Budowa oraz modernizacja sieci IT
Instalacja i kalibracja zestawów multimedialnych: tablice interaktywne, panele dotykowe, wyświetlacze dotykowe
Audyty oszczędnościowe. Dowiedź się ile możesz zaoszczędzić na drukowaniu, organizując pracę Swojego biura wykorzystując nasza wiedzę i doświadczenie- Zapytaj teraz
CENNIK - przykładowe ceny netto
Usługa | Mono | Kolor |
Konserwacja Kserokopiarki A4 | 80 zł | 120 zł |
Konserwacja kserokopiarki A3 | 120 zł | 180 zł |
Konserwacja kserokopiarki prędkości pow. 30wyd./min | 160 zł | 250 zł |
Konserwacja urządzenia wielofunkcyjnego / drukarki | 60 zł | 120 zł |
Naprawa / roboczo-godzina | 70 zł | 90 zł |
Gwarancja:
1. Udzielamy gwarancji na każdą wykonaną usługę.
2. Gwarancja-Konserwacja: Konserwacja kserokopiarki wykonana przez Nasz serwis gwarantuje bezawaryjną
pracę przez 3 miesiące. Każda nieprawidłowość w działaniu kserokopiarki między przegladami jest usuwana
bezpłatnie. Nie dotyczy awarii wywołanych przez naturalne zużycie elementów (np. bęben)
3. Kserokopiarki A3 objete są minimum 3 letnią gwarancją. W okresie gwarancji, uzytkownik powinien wykonywać
przeglądy okresowe nie żadziej niż raz na 4 miesiące.
Bilt Polska prowadzi serwis urządzeń biurowych.
Zatrudniamy wykwalifikowanych specjalistów serwisujących urządzenia Canon, Konica-Minolta, Hewlett-Packard, HSM, Kobra.
Nasi technicy serwisu szkoleni są bezpośrednio przez producentów urządzeń. Doskonalenie umiejętności na bieżąco zapewnia wysoki poziom usług. Nigdy nie dopuszczamy aby naprawa polegała tylko na usunięciu usterki. Zawsze staramy się zlokalizować przyczynę problemu co zapewnia prawidłową pracę urządzenia przez dłuższy czas.Zlokalizowanie przyczyny usterki jest kluczowym elementem procesu naprawy urządzeń. Wiele serwisów naprawia sprzęt nieskutecznie co prowadzi do frustracji i wzrostu kosztów.Urządzenie odebrane z serwisu lub naprawiane bezpośrednio u klienta, jest czyste, sprawne oraz objęte gwarancją. Klienci nigdy nie płacą po kilka razy za naprawę tej samej usterki.
Zostań klientem naszej firmy a otrzymasz usługę na najwyższym poziomie.
Zarządzaj mądrze, szanuj swój czas, wyciągaj wnioski.
Zapraszamy.
Satysfakcja GWARANTOWANA!!!
Nasze zalety:
- terminowość, zawsze dotrzymujemy terminów umowionych wizyt
- gwarancja prawidłowej naprawy, wieloletnie doświadczenie podparte pasja
- najniższe ceny części i materiałów eksploatacyjnych
- gwarancja na wykonane naprawy, nawet do 12 miesięcy.
Serwisujemy:
1. Kserokopiarki. Począwszy od małych urządzeń A4 po duże produkcyjne maszyny. Kserokopiarki kolorwe i mono.
- kserokopiarki Olivetti
- kserokopiarki Panasonic
- kserokopiarki Ricoh
- kserokopiarki Canon
- kserokopiarki Konica-Minolta
2. Drukarki i Urządzenia wielofunkcyjne.
- atramentowe Canon, HP
- laserowe mono i kolor
- drukarki igłowe
3. Niszczarki dokumentów
4. Plotery
5. Projektory i rzutniki
6. Komputery i laptopy
7. Sieci LAN
Naprawiamy każdy sprzęt biurowy. Pomagamy, wyceniamy, naprawiamy.
Kserokopiarki pod opieką serwisową - Serwis Kserokopiarek Radom:
Kserokopiarki kolorowe:
Kserokopiarki mono:
Ekspertyza techniczna na piśmie płatna jest tylko i wyłącznie w przypadku rezygnacji z naprawy
po wcześniejszej wycenie i wynosi 36 zł brutto.
Ekspertyza taka pozwala zdjąć z ewidencji urządzenie i przekazać je do utylizacji lub złomowania.
Prowadzimy Punkt Ksero w Radomiu przy ul.1905 roku 32
Ceny za jedną kopię kształtują się w granicach od 0,04zł do 0,80zł brutto i zależą od ilości kserokopii.
W naszym punkcie można tez dokonać wydruków z nośników elektronicznych lub przesłać dokumenty drogą e-mailową.